
با پیروی از این نکات ، می توانید توانایی ظاهر شدن از صفحه Explorer را افزایش داده و می توانید بیشتر تأثیر بگذارد.
چرا باید اینستاگرام را در زمان معینی منتشر کنیم؟
انتشار پیام های اینستاگرام می تواند تأثیر زیادی در موفقیت و کارآیی آنها در یک زمان خاص داشته باشد. دلایل اصلی این کار عبارتند از:
دسترسی و تعامل را افزایش دهید
انتشار سوابق کاربران احتمال قرار دادن و تعامل با چندین کاربر را در هنگام آنلاین افزایش می دهند. این بدان معنی است که توضیحات ، نظرات و به اشتراک گذاری نظرات ، توضیحات و اشتراک گذاری برای افزایش اعتماد به نفس و جذب طرفداران جدید.
افزایش تعامل فعال
در بالاترین ساعت ، کاربران می توانند با آنلاین و پیام ها تعامل داشته باشند. این فعل و انفعالات ممکن است الگوریتم اینستاگرام را برای نشان دادن کاربران بیشتر انگیزه دهد.
وقت خوبی برای مبارزات انتخاباتی
اگر یک کمپین یا رویداد تبلیغاتی خاصی را اجرا می کنید ، قرار دادن پیام ها به شما در افزایش و ارتقاء آگاهی کاربر کمک می کند.
برای جذب مخاطب هدف
با تجزیه و تحلیل رفتار و زمان مخاطبان هدف ، می توانید هنگام مطابقت با حالت آنلاین ، یادداشت های خود را منتشر کنید. این باعث می شود پیام هایی برای افراد علاقه مند به محتوای شما باشد.
استفاده از این مزایا ، تجزیه و تحلیل دقیق مخاطب و مطالعه بالاترین زمان برای مطالعه بالاترین زمان فعالیت اینستاگرام امکان پذیر است. ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا یادداشت ها را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید.
بهترین زمان برای قرار دادن یک پست در اینستاگرام
بهترین زمان در اینستاگرام به مخاطب هدف شما و زمان فعال بودن بستگی دارد. طبق مطالعات و آزمایش های مختلف ، بهترین زمان در اینستاگرام 9 و 6 قطعه از دوشنبه تا جمعه و ساعت 6 صبح است.
با این حال ، این زمان ممکن است بسته به نوع مخاطب و نوع منطقه ای که شما هستید متفاوت باشد. سوالی که کاربران زیادی در اینستاگرام وجود دارد: “چه ساعتی در باغ قرار می دهیم؟ “پاسخ این سوال به الگوریتم اینستاگرام و اولین وضعیت زندگی بستگی دارد. اگر پست شما در زمان صحیح منتشر شده است ، بهتر است وقتی بسیاری از کلاسهای درس آنلاین هستند ، به یک محقق بروید و به یک محقق بروید.
این برای فراموش کردن نیست یک محقق بخریدفیلم های شما به سرعت از صفحه اینستاگرام Explorer به نظر می رسند و می توانند سفرهای بیشتری را به خود جلب کنند. این می تواند یک استراتژی مؤثر برای افرادی باشد که می خواهند سریعتر به نظر برسند و بخواهند تعامل داشته باشند.
در نهایت ، بهترین راه برای یافتن پست مناسب برای یک پست ، تجزیه و تحلیل رفتار دانش آموزان و استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی برای تعیین واقعی ترین زمان است.
اسرار دیدن در یک محقق تازه افتتاح!
مشاهده اینستاگرام اکسپلورر همیشه به کاربران و مشاغل علاقه مند بود. به زودی تعدادی از رازهای جدید برای افزایش دید در یک محقق پیدا شد که به شما در رسیدن به این هدف کمک می کند:
از محتوای فیلم کوتاه (قرقره) استفاده کنید
فیلم های کوتاه یا سیم پیچ ، الگوریتم اینستاگرام ، بسیار ترجیح داده می شوند و عمدتاً در Explorer نشان داده می شوند. محتوای جذاب ، سرگرمی و خلاق می تواند توجه بیشتری کند.
زمان صحیح
وقتی تماشاگران شما فعال هستند ، یادداشت ها را منتشر کنید. پاسخ به سؤال: “چه زمانی محقق” بره “را قرار می دهیم؟ “پاسخ این سؤال ممکن است تعامل و محققان بسیار اولیه باشد.
از هشتگ ها و روندهای مناسب استفاده کنید
استفاده از هشتگ و روند در سمت راست می تواند دسترسی به پیام های شما را افزایش دهد. در مورد مخاطب هدف ، هشتگ ها را شناسایی و استفاده کنید.
تعامل فعال با فالور
بررسی ها و پیام ها ، دوست داشتن و تعامل با سایر پست ها ، الگوریتم را در اینستاگرام ایجاد می کند تا بیشتر پست های شما را نشان دهد.
محتوای با کیفیت بالا
محتوای با کیفیت و محتوای متن می تواند تأثیر زیادی در توجه کاربران داشته باشد. سعی کنید فیلم ها و فیلم های با کیفیت بالا و محتوای جذاب تولید کنید.
موقعیت های مشترک (پیام های مشترک)
با سرگرمی کار کنید و مارک های دیگر می توانند سوابق شما را از محقق افزایش دهند. می توانید به نامهای محبوب علامت گذاری و پیوند دهید.
تجزیه و تحلیل و بهینه سازی
از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام استفاده کنید تا بدانید چه نوع محتوا و بیشترین تعامل آن است. استراتژی خود را با این اطلاعات بهبود بخشیده اید.
این اسرار به شما در بهبود محتوا و افزایش توانایی ظاهر شدن از صفحه Explorer کمک می کند.
حرف آخر
اگر به دنبال دستاوردهای بیشتر در اینستاگرام هستید ، یکی از مهمترین سؤالاتی که باید به آن پاسخ دهید ، “کدام زمان می توانیم بخوانیم؟ مراجعه به یک محقق می تواند نظرات و روابط شما را به شدت افزایش دهد. اما زمان مناسب فقط یکی از عوامل مؤثر در توضیح است. در این مقاله ، علاوه بر در نظر گرفتن موقعیت هایی که باید قرار گیرد ، ما در مورد روابط فعال با سایر نشت ها ، مانند هشتگ های مربوطه ، محتوای با کیفیت و مخاطبان بحث می کنیم. با این نکات توانایی رسیدن به صفحه Explorer را افزایش دهید.